Regulamin hotelu
Hotel Sport
Hotel Sport
ZAPOZNAJ SIĘ
REGULAMIN HOTELU
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Pokój wynajmowany jest na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
3. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
5. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
6. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
7. Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
8. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 10:00 do godz. 22:00.
9. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
10. Gość hotelowy ma obowiązek okazać się wskazanym przez recepcjonistę dokumentem tożsamości, a w przypadku nie wykonania tej czynności, hotel ma prawo odmówić Gościowi możliwości zameldowania bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
11. Recepcja hotelowa wydaje klucz/kartę na podstawie karty pobytu. Karta pobytu jest dokumentem zameldowania w hotelu.
12. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
13. Hotel ma obowiązek zapewnić:
14. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
15. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
16. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
17. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdzającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez sześć miesięcy.
18. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
19. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów
o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
20. W pokojach hotelowych obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
21. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
22. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien upewnić się czy drzwi do pokoju zostały prawidłowo zamknięte.
23. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia
i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy
lub z winy odwiedzających go osób.
24. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.
25. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
26. Hotel przyjmuje zwierzęta za dodatkową opłatą. Wysokość opłaty zgodna z obowiązującym cennikiem.
27. Gość hotelowy ma prawo podczas pobytu korzystać, w miarę dostępności wolnych miejsc
z parkingu hotelowego, który jest monitorowany, ale niestrzeżony. Wysokość opłaty zgodna
z obowiązującym cennikiem.
28. Płatności za korzystanie z usług gastronomicznych, rekreacyjnych oraz usług dodatkowych, tj. opłata za połączenia wychodzące na zewnątrz Gość dokonuje przy wymeldowaniu.
II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Elbest sp. z o.o.
z siedzibą w Bełchatowie.
2. W sprawie przetwarzania swoich danych osobowych można skontaktować sią z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@elbest.pl lub pisemnie na adres: Elbest sp. z o.o.,
ul. 1 Maja 63, 97 - 400 Bełchatów.
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych. Z uwagi na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa, hotel prowadzi monitoring, tym samym przetwarzając wizerunek Gościa.
4. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane:
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel.
7. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
8. Administrator nie będzie mógł usunąć Państwa danych osobowych w zakresie, w jakim ich przetwarzanie będzie niezbędne do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji, do wywiązywania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
9. W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
10. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie: https://elbesthotels.pl/rodo/
III. OCHRONA MAŁOLETNICH
W naszym obiekcie troszczymy się o bezpieczeństwo dzieci. Dlatego podczas meldowania poprosimy Państwa o okazanie dokumentów tożsamości oraz podanie danych osobowych dzieci, które będą z Wami przebywać. Ponadto, będziemy wymagać okazania dokumentu potwierdzającego stopień pokrewieństwa lub inną relację z osobą dorosłą, z którą dziecko przebywa w naszym obiekcie. Dziękujemy za zrozumienie i pomoc w dbaniu o dobro naszych najmłodszych Gości! Szczegółowe informacje pod linkiem: https://phh.pl/wp-content/uploads/2024/08/STANDARDY-OCHORNY-MALOLETNICH.pdf Podstawa prawna: art. 22c ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
IV. KORZYSTANIE Z SIECI WIFI PRZEZ OSOBY MAŁOLETNIE
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28 lipca 2023 o ochronie małoletnich (LEX Kamilek), art. 22 c ust. 2 pkt 2, informujemy, że korzystanie z sieci Internet przez małoletnich jest dozwolone wyłącznie pod nadzorem opiekuna. Prosimy o zapewnienie, aby małoletni posługiwali się siecią Internet w sposób bezpieczny i odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami mającymi na celu ich ochronę przed nieodpowiednimi treściami i zagrożeniami w sieci.
V. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.10.2024 r.
2. Obiekt deklaruje, że dołoży wszelkich starań, aby wszelkie spory rozstrzygać polubownie. Jednak w przypadku braku takiego rozstrzygnięcia, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla Usługodawcy z wyłączeniem przypadku, w którym Klient jest konsumentem. Korzystanie z usług świadczonych przez Hotel Sport*** stanowi akceptację niniejszego regulaminu.
Życzymy udanego wypoczynku.